tirsdag 4. september 2007

Mandag 10. september. Kan du komme kvart på sju?

Hvis der er nåken som har mulighet til å komme et kvarter for tidlig, så kunne eg tenke meg å teste Ayla i å passere folk som kommer forbi oss aleine. Alt du trenger å gjer, er å komme gåande forbi meg og Ayla - og sjå på Ayla uten å snakke til oss. Me går bare forbi, uten at ho får gå tilbake og helse på den som passerer, og så setter eg henne i bilen som om alt var heilt naturlig.

Ayla skal ikkje helse på nåken først, og me skal ta det som ein tur, liksom.

Eg blir nervøs bare ved tanken, men trur at både eg og Ayla er klar for denne testen nå.



Hvis eg f.eks kommer til Tasta skule 20 minutter før tida, går bortover fortauet mot den Rimi butikken, og så kommer den/dei som eventuelt har anledning til å komme tidlig og parkerer der me skal trene. Der har jo eg min bil også. Så, når eg ser det kommer folk vår vei, begynner eg og Ayla bare å gå.

Der er INGEN fare forbundet med å vær testperson for oss, altså. :-) I absolutt verste fall bjeffer ho og that's it.

Gi beskjed om du har muligheten, så kan me snakkes nærmare når eg veit kor mange som eventuelt kan.

Kari Anne

5 kommentarer:

Mandagstrening sa...

Hei!!

Jeg kan sikkert komme litt før, og jeg er overhode ikke redd for å treffe deg og Ayla :) Vi kan jo avtale nærmere.
Du har jo både epost og mobilnr. fra mailene.

Bente

Anonym sa...

Å, så snilt av deg! :-)
Godt du ikkje er redd, for ho ER jo ikkje farlig.. Då er eg ikkje sikker på om eg hadde hatt henne fremdeles, faktisk. :-) Problemet eg har hatt, er at når folka (spesielt om dei kommer åleine uten hund) har passert, så bjeffer ho ETTER dei, men så trur og håper eg at me har jobba tilstrekkelig nok med dette til å ta ein test. :-)

Snakkes nærmare, ja! Heilt topp!

Anonym sa...

Jeg kan godt dra bort på skolen litt tidligere, jeg også - men det eneste jeg har tenkt på er at Ayla kanskje kjenner meg for godt til at det "hjelper"?
Gir beskjed når jeg er der, så kan du bestemme selv. (Jeg _kunne_ prøvd å mobilisere en gubbe og en sønn til å hjelpe, siden vi bor ti minutter fra...hmmm...)
Gleder meg til trening nå - har fått meg vest, jeg også! ;)
EB

Anonym sa...

Thank you, begge to, altså! Mail er avsendt til dåkken begge!


*ka va den lyden? Åja, bare nervøs klapring i skjelettet*

Neida, dette skal nok gå strålande! :-)

Anonym sa...

Hei.
Vi kan ikke komme idag, vi skal på runderingskurset med Balder i dag.
Sissel